Szal w kratę i szary płaszcz


Myślałam, że zdążę pokazać Wam jeszcze kilka letnich stylizacji, zanim ta wspaniała ciepła pogoda zniknie. Niestety - nie udało się. Remont mojego pokoju ( który po części mogliście widzieć na moim snapchat: magdziakk ) nieco się przeciągnął i przez prawie tydzień nie mogłam skupić się na niczym innym jak na dobieraniu kolorów, malowaniu ścian czy sprzątaniu. Ostatecznie pokojowa rewolucja została zakończona i mam swoje wymarzone cztery ściany urządzone w skandynawskim stylu! Pozostało mi tylko dokupienie kilku dodatków i dwóch półek, ale to już tylko formalność ;)
________________________

Głównym elementem stylizacji jest szal w kratę. Jego zdecydowany i mocny kolor podbił moje serce, ponieważ ożywi on każdą jesienną czy zimową stylizację. Jest naprawdę spory i do tego ciepły. Warto zaopatrzyć się w podobny, bo krata jest hitem tej jesieni! I to nie tylko na szalach. 

Cienki szary płaszcz długo był na mojej liście rzeczy 'must have' na jesień. Ten ma prosty krój. Jest cienki, ale uszyty z bardzo ciepłego materiału. Zamawiałam go przez internet, a jego ogromnym minusem jest to, że nie da się go wyprasować. Próbowałam przez cienką ściereczkę, samą parą, a nawet wymoczyłam go w misce z wodą myśląc, że w trakcie schnięcia na wieszaku sam się wyprostuje - niestety nic na niego nie działa. Trudno - będę go przykrywać tak jak tutaj dużymi szalami. Obie powyższe rzeczy - szal i płaszcz pochodzą z TEGO SKLEPU.

Jeansy o kroju 'mom jeans' są moimi ukochanymi. Są bardzo wygodne i uwielbiam je w połączeniu właśnie z ciężkimi butami - te kupiłam na ostatniej wyprzedaży w Pull&Bear za śmieszne pieniądze - 39.00 zł. Ich pierwotna cena to 179.00 zł. 

Do całości dobrałam czarne akcenty w postaci zwykłej koszulki kupionej w SH i czarnego kapelusza. Uwielbiam jesień właśnie za to, ze mogę wtedy zakładać kapelusze i duuuże szale, czy swetry - możecie być pewni, że będzie tego dużo na blogu, już niedługo! 

Całość wieńczą minimalistyczne srebrne akcenty - kolczyki, celebrytka i pierścionki.











Photos by - SZYMON MÓWI

Płaszcz - TUTAJ
Szal - TUTAJ
Jeansy - Stradivarius
T-shirt - SH Planeta Mody (BikBok)
Buty - Pull&Bear
Kapelusz - Stradivarius
Biżuteria - NN




Jeśli chcecie być na bieżąco, zapraszam:

Snapchat: magdziakk

Instagram: https://www.instagram.com/magdziakk/


Facebook: https://www.facebook.com/Magduizm/

27 komentarzy:

  1. Zrobiło się jesiennie! U mnie jeszcze ciepło i ładnie, ale to już ostatnie takie dni! Także chętnie się zainspiruje twoim zestawem! Świetny płaszczyk (też mam na taki ochotę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś od rana pochmurno, zimno. Trochę szkoda mi tego ciepła, ale lubię też chłodną jesień za możliwość noszenia ubrań warstwami ;) We wszystkim trzeba szukać pozytywów! ;)

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz ;)
    super jeansy ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/koszula-krata-fashion-day-look.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, piękny płaszcz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. sal w kratę jest na mojej liście jesiennych must have ;) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny, stylowy zestaw na jesień:) świetne masz spodnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie dzisiejsza pogoda uniemożliwiła zrobienie zdjęć ;P
    Najbliższe dni mają być suche i w miarę słoneczne, choć już nie upalne - spokojnie, jeszcze zdążysz ;)

    Szal jest piękny - z powodzeniem zastąpi Ci ponczo, jeśli poncza lubisz i nosisz :)
    Zestaw bardzo spójny i ciekawy!
    Trochę w moim stylu, więc bardzo mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się połączenie kapelusza, szala w kratę i jeansu, prosty zestaw ale efektywny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie ! ;)! uwielbiam takiee

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny strój! A ten szal jest ekstra, sama mam zamiar się w taki zaopatrzyć. Szukam też idealnego kapelusza. Uwielbiam jesień właśnie za tego typu dodatki.

    Będę tutaj zaglądać, dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, uwielbiam dziurawe spodnie, a tu wszystko ze sobą idealnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz :)
    Jestem bardzo ciekawa jak wyszedł remont Twojego pokoju :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedni narzekają , że jesień już z nami . Ja się tam cieszę bo można pooglądać takie fajne jesienne stylizacje jak twoja :) Szal w tym wydaniu robi swoje , do dziurawych dżinsów wygląda świetnie ! ..a kapelusz muszę mieć taki :D
    poklikasz u mnie na samym końcu postu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę powiedzieć, że dla mnie w całej stylizacji wygrywają jeansy i szal ! love it <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten szal, świetnie ożywia całość, a dżinsy też świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! :) Spodnie są genialne i świetnie w nich wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. szalik podoba mi się najbardziej! Fajna, jesienna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten szal. Krata jest bardzo w moim stylu. Idealnie kontrastuje ze stonowanym płaszczem. Całą stylizację oceniam bardzo dobrze. Ja muszę zainwestować w porządny szalik w kratę, ponieważ mam jeden stary już zmechacony. Na https://versoli.pl/pl/3-szaliki widziałam jeden taki śliczny. Muszę zamówić po nowym roku. Zrobię sobie prezent. Jeden jest nawet bardzo podobny do Twojego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze mam duży problem z właściwym doborem szalika, szczególnie do kurtek, płaszczy w ciemnych kolorach. Nie wiem z czego to wynika. Może po prostu kolor czarny czy ciemny granat jest problematyczny. Z szarym idzie mi dużo łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem szary płaszcz powinien znaleźć się w szafie każdej kobiety

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger