Sposoby na piękniejsze i dłuższe paznokcie, bez wydawania fortuny!


- 'Magda! Jakie masz piękne paznokcie! Gdzie robiłaś?' - tak większość koleżanek, które dawno mnie nie widziały, lub krótko mnie znają komentuje moje dłonie. Wtedy odpowiadam im: '- Sama je malowałam.'. Kolor lakieru i obecne na nich ozdoby są ważne, ale nie oszukujmy się - dużą rolę w ładnym wyglądzie paznokci grają one same. Ważny jest ich stan, a jeszcze ważniejsza ich długość. Więc kiedy odpowiadam, że sama je malowałam, pojawia się następne pytanie. '-Więc to twoje naturalne?', a ja z dumą odpowiadam '-Tak!'. Wtedy obserwuję zdumione miny dziewczyn i spojrzenie pełne niedowierzania. 

Nie każdą z nas Matka Natura obdarzyła ładnymi paznokciami. Konkretniej - ładną płytką paznokcia. Wiele dziewczyn ma problem z rozdwajającymi się paznokciami, dużą ich łamliwością, czy obgryzaniem. Ja mogę powiedzieć, że jestem szczęściarą, chociaż nie zawsze było kolorowo. Kiedyś paznokcie obgryzałam. A zaprzestałam tego, dzięki mojej kuzynce- kiedy zobaczyłam jej piękne paznokcie, też chciałam takie mieć! Ogólnie prócz obgryzania w dzieciństwie z paznokciami nie miałam problemu - póki co nie rozdwajają się, łamią tylko czasem, kiedy niechcący uderzę w coś dłonią (najczęściej podczas sprzątania). Wiele ciotek, kiedy spotykamy się na rodzinnych imprezach, czy nowo poznanych osób mówi mi, że pewnie w domu nic nie robię, tylko siedzę. Bo to niemożliwe, żebym coś robiła i miała takie paznokcie. Osoby, które pracują mają paznokcie krótkie i dłonie z odciskami - spracowane. Ale puszczam to mimo uszu. Ja wiem, że dobrze mi się z takimi paznokciami żyje. Sprzątam w domu, i wbrew pozorom 'takie' paznokcie bardzo mi w tym pomagają. Kiedy trzeba coś zeskrobać są niezastąpione!

Od zawsze uważam, że to nie oczy, a dłonie są wizytówką człowieka. Do tej pory, kiedy widzę dziewczynę z obgryzionymi paznokciami czy poodpryskiwanym lakierem uważam ją za nieco leniwą. Bo, żeby mieć ładne dłonie i paznokcie, wcale nie trzeba poświęcać na to wiele czasu i wydawać majątku u kosmetyczki!  Odkąd zaczęłam bardziej dbać o swój wygląd (a było to jakoś w gimnazjum, wiadomo, żeby przypodobać się płci przeciwnej), zaczęłam dbać też o dłonie, a szczególnie o paznokcie. Na początku niezdarnie je piłowałam, krzywo i nierówno nakładałam lakier (nawet teraz zdarzy mi się tego typu wpadka), to starałam się, żeby następnym razem było coraz lepiej. W końcu, żeby się czegoś nauczyć trzeba popełniać błędy ;) Mimo, że ze swoimi paznokciami nie mam dużych kłopotów, chcę Wam przedstawić co zrobić, aby Wasze paznokcie wyglądały lepiej tanim kosztem.



Co zrobić, aby paznokcie były długie i wyglądały lepiej? 


1. Dbaj o nie - używaj kremu do rąk! 

Jeżeli naprawdę jesteś osobą leniwą, bądź nie masz czasu - zainwestuj w krem do rąk. Nie musi być najdroższy! Ja często zmieniam kremy, ale mogę polecić te z firm Ziaja i Neutrogena - zawsze jestem z nich zadowolona ;) W stosowaniu kremu do rąk nie chodzi o to by wydać na niego dużo pieniędzy, a o to, aby go systematycznie stosować! Krem nawilży i zabezpieczy w pewien sposób nasze dłonie oraz paznokcie. Regularne stosowanie kremu do rąk, szczególnie smarowanie dłoni większą ilością kremu na noc sprawi, że rano skóra dłoni będzie miękka, a po pewnym czasie poprawi się wygląd jej oraz Waszych paznokci.


2. Używaj odżywek!

To bardzo ważny element - wzmacniają nasze paznokcie, dzięki czemu stają się one mocniejsze i nieco szybciej rosną. Osobiście najbardziej lubię odżywki do paznokci z firmy Eveline. Kiedyś stosowałam je tak, jak jest napisane na opakowaniu - nakładałam codziennie jedną warstwę, a po trzech dniach zmywałam i od nowa - teraz stosuję je tylko jako baza pod lakier.


3. Kup DOBRY pilnik!

Jeżeli w Twojej kosmetyczce zamieszkał pilnik metalowy, to możesz w tym momencie wstać, otworzyć swoją kosmetyczkę i wyrzucić 'przyjaciela' swoich paznokci do kosza! Jak dobrze wiemy zdarzają się toksyczne, wyniszczające przyjaźnie. Tak właśnie jest w tym przypadku! Pilniki metalowe niszczą Twoje paznokcie. U wielu osób to właśnie one są wina rozdwajających się paznokci. Zakup pilnik szklany, lub papierowy.


4. Patrz na to co jesz!

Wbrew pozorom to co jemy też w dużej mierze wpływa na wygląd naszych paznokci. Pizza, kebab, czipsy, czekolada i słodkie, gazowane napoje nie są źródłem witamin!


5. Suplementy diety

Należę do osób, które mają problemy z cerą. Aby poprawić jej kondycję, stosuję suplement diety - Belissa Intense. Poprawia on też kondycję włosów i paznokci. Osoby, których paznokcie są w kiepskim stanie mogą spróbować właśnie takiej suplementacji. Być może Wasze paznokcie będą w lepszym stanie ;)


6. Domowe sposoby

Kiedy mam więcej czasu, siadam wygodnie na kanapie, a paznokcie moczę w małej miseczce, w której znajduje się letnia oliwa z oliwek. Najczęściej robię tak zimą - wtedy miseczkę (plastikową) stawiam na ok. 5 minut na kaloryferze. Taka oliwkowa kąpiel doskonale działa na nasze paznokcie. Po niej nasze paznokcie stają się mocniejsze i mniej łamliwe - spróbujcie!




Aby nikt nie zarzucił mi kłamstwa, że pod tym lakierem są jakieś tipsy, poniżej aktualne zdjęcia moich paznokci bez lakieru (dalej zdjęcie z nałożoną odżywką, a poniżej mój pomysł na pomalowanie paznokci - może komuś przypadnie do gustu). Chciałabym zaznaczyć, że moje paznokcie nigdy nie były u kosmetyczki - zawsze zajmuję się nimi sama, a uwierzcie - kiedyś byłam w tym zielona! Nigdy w życiu nie miałam na nich tipsów - akryli, żeli - ani manicure hybrydowego. Żeby mieć piękne paznokcie, wcale nie trzeba zostawiać dużo pieniędzy u kosmetyczki, a domowa pielęgnacja jest tania. Trzeba na nią poświęcić chwilę, ale naprawdę warto!












 Być może co jakiś czas pojawi się post 'paznokciowy', np. jak wykonać dany wzór 'krok po kroku' - co Wy na to?

P.S.

Dla osób, które chcą być na bieżąco z postami itp. założyłam konto na FB.
ZAPRASZAM - MAGDUIZM na Facebook'u

64 komentarze:

  1. Piękne kolory!
    Mam to samo zawsze słyszę czy to żele? I ze nic w domu nie robię hehe to męczące :)
    Jacswoje jakieś kilka tygodni obcielam do zera ale juz robią się corax dłuższe

    OdpowiedzUsuń
  2. ile bym dała za takie paznokcie! Niestety praca na to nie pozwala!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, efekt niesamowity! swoją drogą ten niebieski lakier jest śliczny ;)

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje paznokcie sa po prostu imponujące! Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i ja jestem jak najbardziej za tym, żeby takich pojawiało się więcej :)
    A paznokcie masz po prostu mega ! Strasznie zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze napisane, zwłaszcza z tym pilnikiem! Wiem, że malo osób zwraca na to uwagę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne masz paznokcie! tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, zadbane paznokcie. jak dla mnie trochę za długie :) sama mam teraz hybrydy przedłużane :) Pilnika szklanego kiedyś użyłam mamy mojego chłopaka. Świetne są !

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie piękne długie pazurki to we wszystkim prezentują się fenomenalnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, śliczne paznokcie i piękne dłonie :)))

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mój problem leży chyba w diecie ;) piękne paznokcie, zazdroszczę! +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne te Twoje naturalne tipsy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomalowane sa śliczne - piekny kształt. Jak dla mnie jednak trochę za długie, ale i tak zazdroszczę ludziom którzy mogą cokolwiek z nimi zrobić. Moje sa straszne.

    ps. Co do mojej stylizacji - poncho od początku miało być szalikiem i byłam tego pewna w sklepie, dlatego z takim przeznaczeniem go noszę. Uwielbiam ogromniaste szaliki. Narzutka na mnie i na modelce w sklepie wygląda podobnie więc to chyba tak ma właśnie wyglądać, nie wiem :D W każdym bądź razie jestem z niej mega zadowolona i trochę się zdziwiłam że niektórym się nie spodobała. Szanuję jednak Twoje zdanie, wiem że nie każdemu zawsze dogodzę tym co noszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz cudowne paznokcie! Tylkoe pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zadbane paznokcie, nie jestem fanką aż takich długich ale mimo wszystko pięknie się u Ciebie prezentują :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zadbane paznokcie, nie jestem fanką aż takich długich ale mimo wszystko pięknie się u Ciebie prezentują :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zadbane paznokcie, nie jestem fanką aż takich długich ale mimo wszystko pięknie się u Ciebie prezentują :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przepiękne paznokcie! Bardzo podoba mi się taki kształt i właśnie do niego dążę, tylko odrobinę krótsze są moim celem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efektownie ! Widać, że Twoje paznokcie są meeeega mocne :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. na pierwszy rzut oka myślałam że masz tipsy :o piękne paznokcie, sama do takich dąże bo mam w sumie mocne, ale jakos zawsze długość mnie denerwuje i obcinam, jednak efekty są mega!! super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo zazdroszczę Ci taki paznokci ! :o
    piękne paznokcie *___*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow,niesamowite. Na początku myślałam,że to tipsy.. długie masz te paznokcie ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. To niesamowite,że można mieć tak piękne paznokcie bez tipsów. :)
    Bardzo ładny efekt,od pewnego czasu sama zaczęłam używać tej odżywki zobaczymy czy i u mnie tak poskutkuje :)

    zapraszam do mnie,bede wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  24. wooowww, ja tez mam takie dlugie ale ja mam tytanowe :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne pazury, robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne pazurki, choć dla mnie już zbyt długie. Czytałam gdzieś, że końcówka nie powinna być dłuższa niż ta część przy palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja sie odzwyczaiłam od długich paznokci :) ale kiedyś też takie nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie cudowne paznokcie! Wow. Nic tylko pozazdrościć no i od razu zapuszczać swoje. Tak jedzenie dużo daję, nawet przy problemach z cerą musimy uważać na to co jemu. Ogólnie trzeba patrzeć na to co się je bo to nie skończy się dla nikogo dobrze :p

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kolory! A te lakiery uwielbiam - sama czasem je zakupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ajjj!!! i ja zazdroszczę tak wspaniałych paznokci!:),no boskie są,co tu więcej mówić?:) inne niech się kryją:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi też ostatnio udało się zapuścić paznokcie dzięki tej odżywce :) co prawda na takie długie bym się nie odważyła :) ale już dwa miesiące utrzymuje je w pięknym stanie i jestem z siebie dumna :) Przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Odżywka jest niesamowita, sama używałam. Piękne masz paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. omg, wow! podziwiam za taką długość, chociaż sama bym się nie odważyła (ze względu na soczewki kontaktowe :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, ale nie dla mnie, nie mogłabym z taką długością paznokci funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje pazurki są przepiękne... nic tylko zazdrościć :))
    ja używam maniakalnie kremu do rąk :)

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne masz te pazurki!!! W mojej pracy często łamię, więc noszę hybrydy aby mieć dłuższe...

    OdpowiedzUsuń
  37. Great^^

    New post ☆
    If you follow my blog, I follow your blog too, write about it~

    OdpowiedzUsuń
  38. ale dlugieeee......ślicznie wyglądają pomalowane

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziewczyno masz przepiękne paznokcie <3
    Bardzo Ci ich zazdroszczę, a jak je już pomalowałaś to efekt niesamowity<3

    http://mintoffashion.blogspot.com/ - blog o modzie, urodzie , zdrowym stylu życia. Dodatkowo pojawią się na nim stylizacje, ciekawe, kreatywne pomysły dotyczące mody oraz recenzje książek.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku masz najpiękniejsze paznokcie jakie kiedkolwiek widziałam! Na pewno zastasuję się do twoich rad:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zaszlachtowałabym się takimi pazurkami, albo oko wydłubała przy najbliższej okazji :D U mnie najczęściej są dość krótko opiłowane, z nałożoną odżywką lub cielistym lakierem. Kiedyś malowałam na bardzo ciemne kolory, ale chwilowo jakoś mi się znudziły. Raz jeden w życiu miałam zrobione żele, ale osoba, u której je robiłam, uczyniła to bardzo nieumiejętnie i nie cieszyły oka długo. I niestety miałam później zniszczone swoje własne :( Długo zajęło mi przywrócenie ich do normalnego stanu. Nie wiem, dlaczego tak się zadziało, ale zniechęciło mnie to doświadczenie. Jak zrobione pazurki, to nic nie robisz w domu...tak, to normalne teksty u tych, którzy zadbać o własne nie chcą lub nie potrafią. Spracowani na maksa ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawe te porady, choć muszę przyznać, że takich długich paznokci bym nie chciała :) Myślę, że utrudniły by mi 70% codziennych czynności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie lubiłam długich paznokci, zastanawiałam się jak ludzie z nimi funkcjonują! Teraz nie wyobrażam sobie życia z innymi! Są bardzo przydatne podczas imprez, szczególnie tych, gdzie jest jakiś grill. kiedy nie ma nic do przekręcania kiełbasek, śmiało mogę je przekręcić nie parząc sobie przy tym palców ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  43. Przepięknie wyprofilowane! Zazdroszczę. Pomalowane wyglądają pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Piłuję je raz na dwa tygodnie zazwyczaj, aby zachowały kształt zbliżony do migdałków ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  44. Ale piękne paznokcie! <3 Moje rosną brzydko, zawijają się do dołu. :( Dla mnie dwa najlepsze sposoby to kremowanie rąk odżywczym kremem bez jednoczesnego malowania paznokci oraz hybrydy - dla mojej mamy to był jedyny sposób na ładne paznokcie, bo inaczej ciągle się łamały niesamowicie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko wskazujące zawijają się w dół, ale nie jest tragicznie ;) A kremowanie rąk na niemalowane paznokcie to naprawdę dobry sposób na ich odżywienie ;) A co do paznokci hybrydowych - dla niektórych są naprawdę jedynym wyjściem. Ja się cieszę, że moje są w miarę mocne - w innym wypadku pewnie sama bym je nosiła. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń
  45. piekne paznokcie, moje nigdy nie były takie długie, czas o nie zadbac bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow! Masz istne szpony :), piękne, do pozazdroszczenia. Ja mam hopla na punckie zdrowia i bardzo o siebie dbam, ale z paznkciami u mnie różnie. Bardzo mi pomógł Chyawanprash- jak go używam to wtedy naprawdę zawrotnie rosną, ale jak tylko mam przerwę choćby tygodniową, to zaraz po kolei się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie wygląda to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  48. WOW- naprawdę robią wrażenie :) Ale jak widać grunt to właściwa ich pielęgnacja i dobra dieta :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne paznokcie! Mam z natury mocne paznokcie, ale lakier gości na nich odświętnie, zdecydowanie zajmowanie się paznokciami nie należy do moich ulubionych, i tu nie chodzi nawet o lenistwo, a oto że po prostu nie lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Robią niesamowite wrażenie! aż zapisałam sobie do inspiracji :D prześliczne je masz! ja też jak zapuszczę to robią wrażenie (ale napewno mniejsze) to dlatego, że mam długą płytkę. No ale niestety ja od kilkunastu lat nie zapuszczam paznokci bo gram na wiolonczeli i nie dam rady ;) więc malutkie, króciutkie i rzadko malowane są (bo zazwyczaj po dwóch dniach odprysk od strun) :)

    Paint it blonde - klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne paznokcie, mam podobną długość, ale nie jestem zwolenniczką odżywek, wolę naturalne sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Czekam na wpis jak zrobić wzorki na paznokciach. Szukam ostatnio inspiracji ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Matko, kobieto ale Ty masz piękne paznokcie .ps. dołączam do grona obserwatorów, ciekawy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Paznokcie masz faktycznie dlugie i zadbane. Jedyne co bym ciut zmienila to boczki by sie troche zwezaly bardziej w migdal. Pomalowane zas sa ksoiazkowo

    OdpowiedzUsuń
  55. Paznokcie naprawdę efektowne:) I dziękujemy za zaufanie dla kremów do rąk Ziaja:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz piękne, wymodelowane i zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękne, delikatne, szczupłe dłonie i palce.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger