Koszula z haftem i jeansy



W końcu zawitała do nas ta ciepła i słoneczna część wiosny. Wyciągam więc z szafy wszystkie lekkie ubrania, a te grubsze chowam już w głąb. Dziś prezentuję Wam przepiękną bluzkę z haftem, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Kiedy ją zamawiałam, nie wiedziałam, że w rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciach. Lubię być tak pozytywnie zaskakiwana. Spodnie pochodzą z tego samego miejsca co bluzka (shein.com). Gdyby nie to, że nie trafiłam z rozmiarem, byłyby świetne. Niestety nawet pasek nie pomaga. Ale to nie zmienia faktu, że bardzo mi się podobają. Chciałam, aby całość zachowana była w luźnym klimacie, więc założyłam buty typu slip-on, a do całości dobrałam małą różową torebkę. Podoba Wam się taki luźny zestaw?














Koszula z haftem - TUTAJ
Spodnie - TUTAJ
Torebka - Mohito
Buty - NN
Okulary - Cubus



Zapraszam też na mój instagram: MAGDZIAKK (klik)

64 komentarze:

  1. Spodnie nie mój styl, ale koszula super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw jest przepiękny! Bardzo podoba mi się Twoja torebka. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. hafty !
    i te dziury w spodniach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest wiosennie, radośnie i pięknie!

    A koszula zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny, luźny ale kobiecy zestaw. bluzkę gdzieś już widziałam w stylizacji, ale jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny klimat zdjęć, taka Świtezianka, wyjątkowo ładnie Ci w tej bluzeczce z takim karczkiem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :) urzekła mnie torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że ta pogoda się w końcu poprawiła :) wyglądasz super!

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula piękna - bardzo lubię ubrania z haftem ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stykizacja :*
    Cudowny blog :*
    Może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny look :) Slip ony zalozylas bez skarpetek ? Czesto to praktykujesz z innymi butami ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, uwielbiam takie luźne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszule z haftem są teraz bardzo modne. Wszystko razem świetnie się prezentuje. Super!:)
    Zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam koszule z haftem! ;) wyglądasz super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula jest śliczna, nadaje charakteru całej stylizacji :) Dobranie stonowanych dodatków to strzał w 10-tkę!
    Poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest świetna :) Wszystko ładnie połączyłaś ze sobą :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, też lubię hafty! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie, w końcu można wyciągnąć lekkie ubrania :D
    Super wyglądasz, pasuje Ci ta koszula:D

    Zapraszam do wspólnej obserwacji:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. koszule z haftami i przedarte jeansy chyba nigdy mi się nie znudzą ! świetny look :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia- piękna boho stylizacja- Uwielbiam takie koszule z haftami

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja , aczkolwiek koszula urzekła mnie najbardziej ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiamy hafty, ta koszula jest rewelacyjna, skradła nasze serca! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula piękna, uwielbiam takie<3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna koszula - też mam jedną haftowaną tylko w innym kroju :) Ta torebeczka też genialna, będę musiała rozejrzeć się w Mohito

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna koszula, a ostatnie zdjęcie - czad!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna koszula kochana:**

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzka jest rewelacyjna! Idealna na wiosne! <3 Wygladasz w niej bardzo dziewczeco!

    OdpowiedzUsuń
  28. Look at A Showcase
    I am following you via GFC/ G+ , follow me back, let me know on Chic Poradnik.
    Zapraszam do nas - Chic Poradnik blog. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub subskrypcji oraz komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie wyglądasz i jaka piękna sceneria<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna i oryginalna koszula. Lubię takie perełki i połączenia nowości z modą z przeszłych lat. Bardzo Ci w niej do twarzy :)
    Pozdrawiam!
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie dziwię Ci się, koszula jest cuudna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna koszula, fajnie wygląda z tymi jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się ten styl :) oby ta pogoda już taka została :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zachwycona tą koszulą !!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam rzeczy z haftem ;) Koszula piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tą samą koszulę i ją uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebka jest mega urocza <3

    http://vienatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia!
    Lubię takie delikatne i eleganckie stylizacje. Koszula jest świetna. Polubiłam ten motyw haftu :)
    Oj tak, pogoda w końcu się uspokoiła i można z niej korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudna koszula :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna stylówka, i te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo, bardzo podobają mi się taki bluzeczki haftowane. Idealnie wpisują się w klimat letnich stylizacji :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Koszula na Tobie prezentuje się świetnie :) Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz pięknie, lekko i zwiewnie! bardzo dziewczęcy look :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna koszula i zapraszam do mnie mam dla ciebie niespodziankę. Są wyniki konkursu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger