Jesień w klimacie boho - dzwony


Moda na dzwony powróciła. Ostatnio miałam je na sobie ... w szkole podstawowej! 
Teraz założyłam je totalnie świadomie, sama z siebie. 

Ogólnie myślałam, że ten krój spodni nie jest dla mnie. Zawsze wybierałam rurki, bądź spodnie z prostą nogawką. A jednak - odważyłam się i było warto. Te spodnie są idealnym dopełnieniem całego zestawu. Dodatkowo ten odcień jeansu idealnie kontrastuje z odcieniem bluzki. Całość zachowana jest w klimacie boho - spodnie to typowe dzwony, a bluzka ma piękne, szerokie rękawy, które jednak dziś postanowiłam schować, inspirując się nieco ostatnim postem Karoliny Ościk. Aby nie było zbyt idyllicznie, postawiłam na ciemne i ciężkie dodatki. 

Kapelusz to jeden z moich ulubionych akcentów jesiennych stylizacji. Tutaj jest czymś pomiędzy - z jednej strony nawiązuje do klimatu boho, a z drugiej jego kolor łączy go z resztą ciężkich dodatków. 

Zamszowe botki na traktorowej platformie są moimi ulubionymi tej jesieni butami. Niestety przez ostatnie jesienne, deszczowe dni, musiałam z nich na trochę zrezygnować. Ale kiedy tylko deszcze miną, znów będą moim numerem jeden ;)

Czarna ramoneska to klasyk. Myślę, że w tym zestawie jest naprawdę fajnym, ciężkim akcentem, który przełamuje ten styl boho. 








Photos by Szymon - SZYMON MÓWI

Ramoneska - no name
Bluzka - SH ( Planeta Mody )
Spodnie - SH ( Planeta Mody )
Buty - Pull&Bear
Kapelusz - Stradivarius
Szal - SH ( Planeta Mody )
Torba - Mohito
Choker - no name
Kolczyki - H&M


____________________

Na co dzień możecie spotkać mnie tutaj:

INSTAGRAM: magdziakk
SNAPCHAT: magdziakk

42 komentarze:

  1. Ciekawe wykończenie mają te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do dzwonów już raczej nie wrócę,ale zestaw bardzo mi się podoba:) żółta bluzka extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dobrze w tych spodniach, nogi masz w nich do niebaaaaa! :D
    I ta żółta bluzka - jak pięknie z nimi (spodniami) gra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nigdy się nie przekonam do takich spodni :(
    Ale kurteczka i torebeczka bomba! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki fason spodni,kobiety wyglądają w nich najkorzystniej. Cudowna stylizacja, świetny miałaś pomysł aby dodać żółtą bluzeczkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw i piękna ramoneska! A co do dzwonów to ja chyba nigdy się do nich nie przekonam :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się zdjęcia i tło. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta boho stylizacja ;) już od dawna myślę o dzwonach ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się u mnie podoba - zaobserwuj ;)

      Bloguję, bo lubię, nie dla lajków. A obs, za obs nienawidzę.

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz :) Ach już nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam ubrane takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zestawienie i dosc odwazne, jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dzwony i kapelusze, wyglądasz świetnie w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. That outfit is gorgeous, I love it. You look amazing :) I love your blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta bluzka jest przecudna, a w tym połączeniu wygląda idealnie! Piękny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę długich i smukłych nóg! Nie każdy może sobie pozwolić na dzwony, a Ty wyglądasz w nich świetnie :)

    Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie sądziłam, że moda na dzwony wróci tak szybko;) Bardzo fajna, jesienna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Tobie wyglądają przepięknie :)
    Sama bym się nie odwazyła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, kiedyś kochałam te spodnie, za dzieciaka tylko w takich biegałam, BO BYŁY SUPER STALISZ :D teraz nie odważyłabym się ich założyć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie wyglądasz w tych jeansach, a kurtkę masz genialną :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :) Bardzo podobają mi się takie jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekny, niebanalny zestaw! Sama chetnie bym sie tak ubrala! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Świetnie wyglądasz w tych dzwonach:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Te wystające rozkloszowane rękawy są fenomenalne <3
    Genialnie wyglądasz!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne dzwony *,*
    Mi się osobiście podobają tylko dziwnie w nich wyglądam :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wyglądasz<3 żółta bluzka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba nigdy nie przekonam się do dzwonów :( Ale Ty wyglądasz w nich świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna stylizacja, świetna koszula, kurtka i buty super.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz. Bardzo podoba mi się bluzeczka. ;) dzwony ostatni raz... też nosiłam w szkole podstawowej. ;) Ale jak narazie nie przekonują mnie, może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna ta kurteczka ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie czułabym się dobrze w takim zestawieniu, ale Ty wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Never seen those pic before, it looks really cute and girly! They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna całość, ładna torebka, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna koszula :) i ten kolor

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger