Stripes and mom jeans


Ostatnio bardzo polubiłam się z paskami. Mogliście je widzieć w poprzednim poście (klik). Dziś w wersji poziomej i marynarskich kolorach - bieli i granacie. Tak jak pisałam poprzednio - to popularny wzór, który modny jest przez cały rok. Moim zdaniem jest idealny na wakacje - szczególnie w tych klasycznych kolorach. 

Ta bluzka jest w mojej garderobie od niedawna, a zdążyłam się z nią naprawdę dobrze zaprzyjaźnić. Nie dość, że ma świetny motyw - paski, miły materiał, to ma również dekolt na plecach, które bardzo lubię od tego roku. Jej dodatkową zaletą była cena - całe 6 złotych! Kiedy tylko zobaczyłam ją na wieszaku, od razu wiedziałam, że musi być moja. W myślach widziałam ją już na sobie połączoną ze spodniami w stylu 'mom jeans', które wracają do łask i o niebo lepiej leżą na mnie niż te o kroju 'boyfriend jeans', choć na pierwszy rzut oka wyglądają nieco podobnie. Te mają dziury i są łupem z tegorocznej wyprzedaży w Stradivariusie. Kosztowały tylko 29.90 zł! Mało tego - były ostatnią parą z tego modelu i akurat w moim rozmiarze. To musiało być przeznaczenie!

Jeansy miały złoty guzik, więc dobrałam do całości złote dodatki w postaci złotej celebrytki i bransoletek ze złotymi akcentami. Na nogach ulubione buty 'slip one', które mam już dość długo, bo  od wiosny i nie wiem czemu dopiero teraz się tutaj pojawiają, a uwierzcie mi - niemal nie zdejmuję ich ze stóp! Takie są wygodne! Aby przełamać całość postawiłam na nieco ekstrawaganckie dodatki - bordową torebkę, o lekko eleganckim kroju oraz dość oryginalne okulary. Do tego moje ulubione luźne upięcie na głowie - w takich zestawach chyba czuję się najlepiej.

... a kiedy jest nieco chłodniej, zarzucam na ramiona swoją niezawodną jeansową katanę ;)















Photos by Szymon - SZYMON MÓWI


Bluzka - SH
Spodnie - Stradivarius
Jeansowa katanka - SH
Buty - no name
Torebka - Mohito
Okulary - no name
Bransoletki - Lilou /no name
Celebrytka - prezent


___________________

Już niedługo minie rok, odkąd prowadzę bloga. Osoby, które mnie znają wiedzą, że lubię dostawać prezenty, ale jeszcze bardziej lubię je ROZDAWAĆ!

 Z tej okazji już niedługo na moim facebook'u pojawi się małe rozdanie, gdzie do wygrania będą kosmetyki mojej ulubionej marki - Golden Rose! 

Bądźcie czujni!

60 komentarzy:

  1. o kurde te spodnie sa rewelacyjne ! nie bylam przekonana do takich duzych dziur ale u ciebie wygladaja świetnie *,* ogólnie jestes sliczna bloindyneczka <3 obserwuje z milą chęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, klasyczna, tworzy dobrą bazę pod podarte dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. paski najlepszy motyw :D bardzo ładna biżuteria i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ci tej bluzki jest boska i jeszcze z SH ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie połączenia ! Paski i Denim to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie rewelacja! Sama takich szukam jednak nie mogę trafić, a jeśli już trafię to nie mogę dobrać rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ona ma cudowny tył!
    Bluzki z takim dekoltem (czy z przodu czy z tyłu to bez różnicy) są kobiece, jak żadne inne!
    Nawet odkryte ramiona mogą się przy nich schować ;)

    Towarzystwo spodni - pierwsza klasa!

    Prześlicznie to wygląda!
    I Ty w tym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką takich spodni, ale paseczków już jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie całość wygląda i chociaż sama nie lubię takich dziur w spodniach to podobają mi się na kimś, kto dobrze w nich się czuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna stylizacja, niestety celebrytka najbardziej mi się podoba, a pewnie nie wiem z jakiego jest skelpu.. :)
    Oczywiście jakbyś wiedziała to bym była Ci bardzo wdzięczna za odpowiedź z jakiego sklepu pochodzi celebrytka
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful! Hope you have a lovely new week.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubrania w dobrych cenach, to coś co zdecydowanie lubię :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko idealnie do siebie pasuje, super wyglądasz! I ja też kocham paski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz. Rewelacyjne okulary, uwielbiam takie dodatki z pazurem. Jeansy też mi się bardzo podobają. A na top w paski też ostatnio sama się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasiaki nigdy nie wyjdą z mody <3 A co do jeansów, świetnie w nich wyglądasz! Ja niestety mam zawsze straszny problem z zakupem spodni i nie wiem czy kiedykolwiek do mojej szafy trafi inny model niż zwykłe, obcisłe rurki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie stylizacje, świetnie wyglądasz! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) Z taką figurą wszystko na Tobie wygląda świetnie :) Cena spodni imponująca i do tego są naprawdę fajne. Dużo uroku dodają im te dziury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealna całość. Idealnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wyglądasz, kocham takie zestawy. Bluzka jest boooska ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look, i torebka mega! <3

    www.fashion-utopia.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem fanką takich dziurawych jeansów!zazdroszczę łupu:) naprawdę fajny zestaw,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe spodnie, u mnie w szafie jeszcze nie ma takich z dziurami, jedynie szorty mam tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit ! Podoba mi się zestawienie ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. To mi się podoba ! ;)
    Oryginalne okulary. Bardzo dobrze w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja, podoba mi się.
    Też wreszcie muszę kupić sobie mom jeans. Tylko, że ja chciałabym te najzwyklejsze, klasyczne.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne spodnie i... celebrytka! Ależ ja kocham te łańcuszki, no po prostu mam do nich słabość nieziemską :) Ale zbieram teraz na złotą, a nie pozłacaną... bo przy codziennym użytkowaniu i niemiłości do ściągania jej do kąpieli itp - szybko się ścierają.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna koszulka uwielbiam dekolty na pleckach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Perfect combo!!! Love it!!!
    Xo
    www.colourvibes.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna bluzka, taka retro :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bluzka jak dla mnie jest idealna ! dopasowana, z dekoltem na plecach i jeszcze w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam takie bluzki wycięte na plecach :) świetnie wyglądasz

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  33. Okulary kotki są piękne ;) Pasują do Cb ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. dekolt na plecach jest bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjna stylizacja ;) Świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia, paski zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super, uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny look! naprawdę! uwielbiam połączenie obcisłej góry do mom jeansów!

    chcę Twoją torebkę! ♥

    The White Print Blog
    CGrabowska's Instagram
    SNAPCHAT: CGRABOWSKALIVE

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne zdjęcia! Też uwielbiam paski, szczególnie na koszulkach:)
    nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fjany zestaw ! i genialna torebka :3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta bluzka jest piękna.
    Ślicznie wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  42. rewelacyjny zestaw, bardzo mi się podoba takie połączenie:)

    Pozdrawiam Cię serdecznie ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna stylizacja. Najbardziej podobają mi się spodnie.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam ten fason spodni, połączenie z bluzką w paski - idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. przyjemne foty, miło sie oglądało, dzięki :***

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna letnia stylówka , pozdrawiam ❥

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny zestaw - idealny na każdy dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. podobna stylizacja gościła u mnie wiele razy podczas tegorocznych wakacji! Wręcz identyczny wzór spodni był w terranovie na wyprzedażach - właśnie tak znalazły się one u mnie w szafie:) wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger