Sukienka z hiszpańskim dekoltem z SammyDress.com i wiązane sandały



Hiszpańskie dekolty, potocznie nazywane 'odkrytymi ramionami' są hitem tego lata. Na większości blogów można zauważyć stylizacje z nimi, ale i ja swoją wersję dorzucić muszę, bo skradły i moje serce. Już wiosną było o nich głośno w magazynach modowych, czy na portalach internetowych poświęconych modzie. Pięknie eksponują nasze ramiona i są niezwykle kobiece, zmysłowe. Najczęściej wybierane i najłatwiej dostępne są w postaci bluzki, ja postanowiłam nie iść na łatwiznę i poszukałam sukienki. Przeglądałam co mają w ofercie dostępne na polskim rynku sieciówki, lecz z pomocą przyszła mi firma SammyDress, która w ramach współpracy pozwoliła mi wybrać ze swojego asortymentu kilka rzeczy. Jedną z nich jest właśnie ta sukienka. Wygląda na zwykłą, ale cenię w niej to, że łączy w sobie trzy trendy - odkryte ramiona, wystrzępienia i jeans. 

Kolejnym hitem są wiązane sandały na szpilce. Długo nie mogłam się zdecydować jakie wybrać. Te, które mam na sobie udało mi się wygrać w konkursie na instagramie, co mogliście zobaczyć na moim snapchacie oraz na facebooku. Skakałam z radości aż pod sam sufit, serio! Tym samym problem z ich kupnem rozwiązał się natychmiastowo.

Apaszka wiązana pod szyją, Coś, do czego długo nie mogłam się przekonać. Widywałam takie wiązania u Mar z bloga Lilly Marlenne i bardzo mi się to podobało, choć siebie w tym nie widziałam. Lecz za jakiś czas zawiązaną na szyi apaszkę zauważyłam u mojej ulubionej Jessici Mercedes Kirschner. Pomyślałam sobie, że co mi szkodzi zaryzykować. Ale chwilka... Skąd taką apaszkę wziąć? Przeszukałam w domu szafę moją, mamy i babci - nic. Nic, co nie byłoby zbyt 'babcine'. W tym czasie pojechałam odwiedzić kuzynkę w Krakowie. Oczywiście jeden dzień poświęciłyśmy na lumpeksowe łowy. I tam właśnie ją znalazłam. Bardzo mi się podoba, a kosztowała 'piątaka'.
















Photos by Szymon - SZYMON MÓWI

Sukienka - SammyDress
Buty - E-Design
Apaszka - SH
Biżuteria - prezent
Okulary - No Name

__________________________________

Co do firmy SammyDress.com:

Wysyłka bardzo szybka. Jakość rzeczy od nich jest dobra. Z te sukienki jestem naprawdę zadowolona. Zamówiłam jeszcze jeansową spódniczkę, którą już  niedługo zobaczycie i w rzeczywistości wygląda naprawdę obłędnie! Trzecią rzeczą, jaką wybrałam była czerwona sukienka. Ta jedna rzecz okazała się strasznym niewypałem. Według tabeli z rozmiarami rzekomo moim rozmiarem miało być z tego modelu M. Taki też zamówiłam. Niestety sukienka na mnie wygląda jak worek i moim zdaniem to jakieś XL. A szkoda, bo zapowiadała się świetnie i planowałam iść w niej na wesele. 


48 komentarzy:

  1. Sukienka ma swój urok, ja pewnie nosiłabym ją z paseczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tą apaszką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ładna ta sukienka! Ten kolorek boski 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się za Suits juuuuuz dlugo! Chyba muszę wreszcie bo chyba z 10 osób poleca! A PLL na początku nie wciąga, ale ostatnie odcinki super!
    Pięknie wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale buuuty! Mega <3 ;)

    Dziękuję ;) A pazurki z piórkami pojawiły się wcześniej tutaj: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2016/06/fioletowe-pioro.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej sukience!

    Pozdrawiam
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten zestaw, wszystko ze sobą współgra, sukienka, buty, a nawet paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na apaszkę w roli "biżuterii" jest strzałem w dziesiątkę!
    Każdy inny dodatek psułby to wrażenie dziewczęcości i byłby nadmiarowy!

    Tak jest świetnie!

    Połączyłaś modną romantyczność nieco flirtującą ze stylem boho i minimalizm!

    Pochwalam!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie ci w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie bardzo szaleję na punkcie odkrytych ramion, ale dobrze Ci w tej sukience :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  12. ta sukienka mega mi sie podoba ! :) jest śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne, też mam kilka hiszpanek, zarówno bluzek jak i sukienek i dwa kombinezony :) oszalałam na ich punkcie
    piękne dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba <3
    Rewelacyjny pomysł z apaszką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sukienki, a ta to totalny must have :) Zapraszam do siebie http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/zachod-sonca.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy mają swoją "hiszpankę" tylko nie ja :D. Dopiero dzisiaj odkryłam ten trend :). Będę musiała chyba wybrać się na zakupy :).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Okulary strasznie mi się podobają :) ogólnie fajny zestaw ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Okulary strasznie mi się podobają :) ogólnie fajny zestaw ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka, dobrze w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana mam takie pytanko. Jak zrobiłaś ten widget facebooka jak się wchodzi na Twoją stronę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz to pytanie w Google i znajdziesz tam instrukcję krok po kroku ;) Ja wpisałam widget Facebook czy coś takiego i otworzyłam pierwszy lepszy link ;)

      Usuń
  22. Ja też uwielbiam tego typu sukienki :) Ślicznie wyglądasz!

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kobieca sukienka :) Hiszpanki zdominowały ten sezon :)
    Jessica to również moja ulubienica!

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak myślałam, że sukienka z Sammydress <3 Jest piękna! :) Całość idealnie się łączy i zazębia z sobą, ale najbardziej moją uwagę przykuł detal. Twoje pazurki ombre w tym obłędnym niebieskim kolorze <3 Wyglądają ekstra! :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna sukienka! Super, że jest taka postrzępiona, ale ja pewni nosiłabym ją z paskiem, bo taki krój przytłacza moją sylwetkę. Dobry pomysł aby założyć do niej wiązane sandałki na szpilce, wszystko pięknie zagrało :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka urocza , natomiast moje serce skradły te piękne sandały :)

    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka bardzo bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz, śliczna sukienka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjny zestaw :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego konkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna sukienka, pięknie w niej wyglądasz! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna sukienka, bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka jest śliczna;) Buciki również mi się bardzo podobają. Ombre na paznokciach wygląda świetnie , taki letni odcień błękitu ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger