Jesienna stylizacja: sukienka w kwiaty, kapelusz i kozaki



Jesień w Polsce jest piękna! Mnóstwo barw w odcieniach czerwieni, brązów, pomarańczy, żółci oraz złota. Bardzo dobrze czuję się w takich zestawieniach kolorystycznych. Nawet mój codzienny makijaż opieram ba brązach i beżach. Lubię jesień za ubrania na cebulkę, kapelusze, duże szale, a najbardziej za możliwość noszenia sukienek do wysokich kozaków za kolano. To chyba moje ulubione zestawienie.

Sukienka pochodzi z bardzo fajnego second handu z Łodzi - mają tam prawdziwe perełki. Kiedy ją zobaczyłam, to wiedziałam, że musi być moja. Uwielbiam krój litery A. Dodatkowo z tymi kozakami wygląda obłędnie.









Sukienka - Second Hand
Kapelusz - Stradivarius
Ramoneska - NN
Kozaki - NN
Torba - Mohito




Zapraszam też na mój instagram: MAGDZIAKK (klik)



68 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz polecić jakieś second handy w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam mało czasu na second handy. Ale jeśli już to zaglądam do takiego na rogu ul. Narutowicza i P.O.W. - schodzi się tak nisko po schodkach. Przemiła właścicielka, ubrania w cenach 20-50 zł, ale oryginalne i jak nowe! Przymierzalnia na ul. Pomorskiej ( numer ul. 22 ) podobnie - ceny wyższe, ale ubrania w sanie idealnym. Tak samo Mogadishu na ul. Rewolucji 1905r.

      A z tych tańszych to daaaawno nie byłam. Więc trudno mi powiedzieć.

      Usuń
  3. Pięknie, całkowicie w moim stylu. Sukienki w kwiaty są modne i bardzo mi się podobają,ale jakoś ciężko mi kupić,niby tyle przymierzałam,ale zawsze coś nie tak (: A twoja jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, te kozaki są cudne <3 Szukam takich już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukieneczke, masz po prostu śliczną <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukieneczka i te kozaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna sukienka! Brakuje mi takich fajnych i wygodnych sukienek na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesienna stylizacja a plener bajeczny. Nowy Post.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz , super look ;
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty sa swietne :). Mam takie ale na wyzszym obcasie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle interesujacy zestaw - ma cos w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka i kozaki:) super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo takie zestawy podobają mi się najbardziej, chętnie sama bym w niego wskoczyła ;) świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka i świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne masz buty :) Super stylizacja :)
    Uśmiechnij się Piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz 😍
    Bardzo fajne połączenie sukienki z tymi kozakami-które są świetne 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zauroczona tą sukienką! Uwielbiam takie kroje i wzory!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka wymiata <3
    całość świetnie dobrana i bardzo twarzowo Ci w kapeluszu! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wyglądasz ;) Super jesienne zdjęcia :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka bardzo mi się podoba! ;) a do tego ten kapelusz.. bomba ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienusia urocza! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I love this look! Can't go wrong with pretty dresses and leather jackets! x

    Kate Louise Blogs

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ śliczna jest ta Twoja sukienka! a kapelusz świetnie pasuje :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam SH sukienka śliczna! Zdjęcia bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienka jest śliczna i bardzo pasuje Ci ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się taki zestaw.Masz świetne nogi dlatego kozaczki wyglądają w nich rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie wyglądasz, śliczna sukienka :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba się mi ta stylowka ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  30. urocza sukienka, piękny kapelusz.. bardzo mi się podoba :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :) https://kaarolkaa95.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prowadzisz ciekawego bloga, bardzo podobają mi się zdjęcia. Mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki <3


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie ten set jest kwintesencją jesieni, ładnej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O jak pięknie! I ta sceneria! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudna stylizacja, a kozaczki jeszcze lepsze, mam podobne ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. W kozakach możesz też chodzić w lato, np gdy jest chłodno. Ten zestaw jest na chłodniejsze letnie wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna sukienka!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubie takie sukienki i kapelusze tylko buty bym tutaj inne założyła, moze dlatego ze nie lubie wysokich. Ogólnie fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam jesień za te stylizacje, sukienki w kwiaty i kapelusze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam oglądać Twoje stylizacje, zawsze są z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo łądne długie nogi do tego piękne kozaki. Super!

    https://jebut.pl/Kozaki-c84

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger