Biały top z koronką i bordowa plisowana spódnica



Krótki wyjazd do Krakowa dobrze mi zrobił. Odpoczęłam, pozwiedzałam i naładowałam baterie. To piękne, choć strasznie zakorkowane miasto. Trafiliśmy na idealną pogodę - było słonecznie, lecz bez upałów. Pogoda idealna.

Dziś już nie jest tak idealnie. Nie wiem jak w innych częściach Polski, ale u mnie od rana żar leje się z nieba. Na chwilę na niebie zagościły ciemne chmury, lunął deszcz, ale znów wyszło piekące słońce.

Letnie stylizacje z nutką stylu boho (jak już dobrze wiecie) należą do moich ulubionych. Koronki, biel i duże ilości złotej biżuterii to coś co uwielbiam. Dziś dla przełamania delikatności, do ślicznego i dziewczęcego topu od firmy Banggood, dobrałam plisowaną spódnicę maxi, którą wygrzebałam w sklepie z odzieżą używaną jakiś czas temu. Plisy znów są modne w tym sezonie. Hitem są plisowane spódnice o długości midi, lecz ja stawiam na ukochane latem i pasujące do stylu boho maxi. Bordo z bielą i złotymi dodatkami wygląda moim zdaniem stylowo. Zastanawiałam się długo w jakim miejscu zrobić zdjęcia tego zestawu. Niepotrzebnie. Wystarczyło wyjrzeć za okno. Zboże w kolorze złota idealnie odbija te dwa kolory, a zdjęcia są dzięki temu w typowo wakacyjnym klimacie.











Photos by Szymon - SZYMON MÓWI

Spódnica - SH
Kolczyki - Lokaah
Pierścionki - Lokaah
Bransoletki - Lokaah

56 komentarzy:

  1. relaks od samego patrzenia na te foty, słowem sielsko-anielsko ;)
    ja odliczam godziny do wyjazdu nad polskie morze, po 9 latach wojaży po świecie, tego lata postawiłam na turystykę krajową w końcu cudze chwalicie... Czas pochwalić 'swoje' :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przemiły komentarz ;) Widzę u ciebie sesja w podobnym klimacie. Ciekawe zestawienie, a dodatki w takich stylizacjach są bardzo istotne, więc fajnie, że się pojawiły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama lubię boho ! Dlatego stylizacja jak najbardziej przypadła mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, uwielbiam takie stylizacje. Zdjęcia pięknie oddają klimat zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica cudowna ♥ bluzka też urocza, bardzo fajny zestaw :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka świetnie komponuje się ze spódnicą. i do tego rewelacyjne tło!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i zdj robione w cudownym miejscu!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Biały lubi się z bordowym, zgrany duet :)
    Plisowane spódnice są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna stylizacja, piękna ta spódnica, połączenie kolorystyczne idealne, no i jeszcze ten piękny tatoo ;p ślicznie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful post :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za piękny top :o ślicznie wszystko ze sobą dobrałaś. ;)

    PS. Długo Ci szła przesyłka z banggood ? Ja czekam już ponad miesiąc,a że jest to moja pierwsza paczuszka ze współpracy,to nie jestem pewna czy wszystko dobrze zrobiłam. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;)

      A na przesyłkę czekałam 3 tygodnie ;) I to była moja pierwsza przesyłka z banggood ;)

      Usuń
  12. Gdybym ja miała takie ładne pola koło siebie, to nie musiałaby tak rozkminiać nad tym, gdzie zrobić zdjęcia ;)
    Świetnie pasują do klimatu tego zestawu!
    Zdjęcia wyszły piękne!

    Kraków jest... dziwny.
    Pomieszkiwałam tam i nigdy nie chciałabym mieszkać tam na stałe.
    Tłoczne, drogie miasto.
    Jak ma się 20 lat, to fajnie spędza się tam czas, ale musieć żyć tam po dorosłemu, to zwariować.
    Niskie płace, pełno głośnych obcokrajowców, wspomniane przez Ciebie korki...

    wolę Łódź.

    jest taka... swojska ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, kolor spódnicy skradł moje serce. Bordo to najbardziej elegancja i najbardziej niedoceniona barwa w moim mniemaniu :) Upały potrafią wykończyć :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna stylizacja. Bardzo podoba mi się zestawienie tego topu (jest idealny) z kolorem spódnicy. Fajnie się to podbija :)
    PS.Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. całość urzekła mnie kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjęcia są niesamowite, a top bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna stylizacja, w bluzce się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny zestaw, bluzeczka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest ten top :) Całość dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the places and your outfit! You looks so beautiful!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny topik chcę taki sam ojojoj:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczne zestawienie- bardzo lubię te shiny tattoo :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie letnie białe topy :) super kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  25. W topie to się zakochałam po uszy. Uwielbiam takie ładne połączenia! Super połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia w pszenicy ? (zawsze myli mi się czy to żyto czy pszenica :D ), pamiętam jak za małego dzieciaka uwielbiałam się bawić i biegać między tym żytem , zawsze jak jechałam do babci to od razu biegłam na pole :) Taka ze mnie wieśniaczka trochę :D Całusy

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mega! Szczególnie podoba mi się top- nieziemski! I fajnie obrałaś scenerię do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny jest ten top <3 Oczywiście zerknęłam na stronkę za ile jest :) W bardzo przystępnej cenie, bo 20zł to można za niego dać :) Świetna stylizacja! <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz prześlicznie, uwielbiam boho stylizacje <3
    piękny top i zazdroszczę spódnicy, ja nie mogę nosić długich spódnic bo bym się w nich utopiła :C (jestem strasznie niska :P)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyglądasz! Rewelacyjny top :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluzeczka jest obłędna :D kliknęłam !:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful outfit! lovely look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kobieco,lekko i stylowo,ślicznie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam!:*W wolnej chwili zapraszam;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealna :) taka pode mnie :) i piekne krajobrazy dookoła

    OdpowiedzUsuń
  35. ale ładnie skomponowałaś cały ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, podoba mi się wykończenie tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam te kolory w połączeniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia! Bardzo klimatycznie.
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nasuwa mi się tylko 1 słowo : IDEALNIE <3 :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądasz <3 piękna spódnica o pięknym kolorze

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno sie odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  41. idealne połaczenie spodnicy i bluzki ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger