Jeansowe ogrodniczki - dziewczęcy grunge



Jeans. Dla mnie modny zawsze, w każdej postaci. Ostatnio moja miłość do podartych jeansów kwitnie. Możecie to tutaj zaobserwować. Te ogrodniczki wpadły mi w oko w pierwszej minucie przeglądania rzeczy do współpracy. Uznałam, że będą idealne na jesień. Do botków, trampek i moich nowych różowych New Balance. Jednak dziś zestaw nawiązujący nieco do stylu grunge, z kilkoma dziewczęcymi akcentami. Wiązane balerinki były modne od dawna. Ale szczerze przyznam, że szkoda było mi wydać na nie około stówki. Te upolowałam na stronie DeeZee za 23.30 zł! Ba! Przez ten czas nie zdążyły jeszcze wyjść z mody, więc czuję jakbym wygrała podwójnie ;) 

Jeśli śledzicie tego bloga dłużej, zauważyliście, że mam słabość do okularów - im dziwniejsze, tym lepiej. Te są obecnie jednymi z moich ulubionych. Czerwona torebka większości z Was nie będzie tutaj pasowała. Ja lubię dodatki potocznie mówiąc 'dziwne'. i dla mnie wygląda to idealnie, serio! Może to z mojego zamiłowania do inspirowania się stylizacjami 'high fashion'. 









Photos by - SZYMON MÓWI


Ogrodniczki - (TUTAJ)
Crop Top - SH - Planeta Mody
Buty - DeeZee


Okulary - NN
Torebka - (TUTAJ)
Kolczyki - prezent

Bandana - Lokaah

35 komentarzy:

  1. ogrodniczki są super ;)
    też uwielbiam jeans <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/shoes-shop-online.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest przepiękna, sama poważnie rozważam jej zakup 😍💕

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się Twoje zestawienie. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ogrodniczki i buty!! Z miłą chęcią obserwuję! :-)

    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeans to jeden z moich ulubionych materiałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym w ogrodniczkach wyglądać tak dobrze jak Ty :) Boskie są te dziury <3 świetna stylizacja :)
    Poklikane :) US$21.99, $10.71

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ogrodniczki :) i do tego paski, które uwielbiam - duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra zestaw! Ten crop top w paski i ogrodniczki fajnie razem współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, jeszcze taka letnia! bardzo mi sie podoba :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja!! Zdjęcia extra !!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam sentyment do ogrodniczek. pamiętam jak w podstawówce dostałam swoją pierwszą, wybraną przez siebie parę. cud, ze mamie udało się je od czasu do czasu uprać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Super ogrodniczki. Też uwielbiam dżins w różnej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapitalne ogrodniczki! A co do torby, to chyba kupię czarną! Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Te ogrodniczki z bluzką w paski wyglądają genialnie! Bardzo mi się podoba całość!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie ogrodniczki! Czerwona torebka świetnie uzupełnia całość:) klikam 21.99$, 10.71$ i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach :) cała stylizacja i zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie! :) Ogrodniczki prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! Wszystko tutaj mi sie podoba! Rowniez tlo do zdjec :) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja. Ja sama uwielbiam jeans, choć nie w każdej sytuacji jest wygodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie wyglądasz! Piekne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. od bardzo dawna marzą mi się ogrodniczki, jednakże z powodu moich proporcji ciała, ciężko mi znaleźć;/ albo są dobre na dupie i za duże na górze albo za małe w tyłku i idealna góra...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przyjemna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz! Boska torebka ;) Miałam tak samo z tymi balerinami, szkoda mi było wydawać na nie tyle pieniędzy, także zazdroszczę, że udało Ci się je kupić za taką cenę!

    OdpowiedzUsuń
  24. szukałam takich ogrodniczech, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogrodniczki są super, sama na takie poluje:) świetnie zestawiłaś je z tą bluzką i bucikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne ogrondiczki! Wspanialy klimat zdjęć! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny top, super wygląda z ogrodniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cóż za fajny wygląd! Lubię górę!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne ogrodniczki. Zdjęcia strzał w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger