Fashion Week Poland - dzień 1 (czwartek - 21.04.2016)


Fashion Week to znana modowa impreza. Jej polski odpowiednik trwa właśnie w Łodzi. W dniach 21-24 kwietnia w Hali EXPO przy ul. Stefanowskiego 30 odbywa się już 14 edycja Fashion Week Poland. Mogłoby się wydawać, że skoro ma miejsce już 14 edycja, to wszystko idzie zgodnie z planem - nic bardziej mylnego. Aż do dzisiejszego dnia, do godziny 10.00 media trąbiły o tym, że Fashion Week Poland może się nie odbyć. Wszystko za sprawą kłopotów finansowych - podobno 'do akcji' wkroczył nawet komornik! Koniec końców impreza ruszyła. Z kilkugodzinnym opóźnieniem...



Mimo założonego wcześniej planu nie byłam na wszystkich dzisiejszych pokazach. Było to głównie spowodowane tym, że całość bardzo przesunęła się w czasie. Na początku byłam zła, że nie zdążę na wszystkie pokazy. Było to spowodowane tym, ze musiałam iść na jedne z zajęć na uczelni. Pokazy zaczynały się o 14.00, ja musiałam do 15.00 siedzieć na wydziale i ze smutkiem rozmyślałam o tym co mnie ominie. Byłam zdumiona, kiedy dotarłam pod halę, a tam wszystko, dosłownie WSZYSTKO było w rozsypce - mimo odebranej akredytacji, ochroniarze nie przepuszczali ludzi dalej niż do holu przy wejściu. W tle można było zaobserwować podnośniki montujące światła oraz ludzi biegających z wiertarkami czy szczotkami - a było to już po godzinie 15.00. Wyglądało to komicznie i nieco tragicznie. Moja intuicja podpowiedziała mi, że tak szybko ta sytuacja się nie skończy - skoczyłam więc do Sukcesji, aby coś zjeść. Po czasie zdałam sobie sprawę, że dobrze zrobiłam i moje obawy co do opuszczenia pierwszych pokazów nie były słuszne - koło 16.00 nadal nic się nie zaczęło. Większa część gości zamiast siedzieć i dusić się w środku, w przejściu, nerwowo paliła papierosy na zewnątrz.



Osobiście nie dałam rady wytrzymać do końca - byłam po prostu zmęczona chodzeniem bez celu i czekaniu na rozpoczęcie imprezy, ale mam dla Was krótką fotorelację z dzisiejszego dnia z trzech pierwszych pokazów, oraz kilka zdjęć z próby jednego z następnych pokazów. Koniec końców uważam, że pierwszy dzień FW nie był najgorszy, choć mógłby być lepszy. Cieszę się, że mogłam tam być tego pierwszego dnia chociaż na chwilkę. Przejdźmy do fotorelacji z pokazów, enjoy!
____________________________




SZCZESNY





____________________________


WYZA











____________________________


MATEUSZ PUKŁO











____________________________


Próba pokazu MODELOVE




fot. ja & Szymon


P.S.
Dodajcie mnie na SNAPCHAT - nagrywam dla Was tyle, ile się da z tego wydarzenia!

Snapchat - magdziakk

EDIT - Zdjęcia z pokazów na których mnie nie było poniżej :




MARTA KUSZYŃSKA












fot.Michał Szubert / Szubert Photography

____________________________



KĘDZIOREK










fot.Michał Szubert / Szubert Photography

____________________________



Gala 

FASHIONPHILOSOPHY 

FASHION

 WEEK POLAND - EVA MINGE





fot. Pasarella Photography


Bardzo podobały mi się kolekcje:  MATEUSZA PUKŁO, MODELOVE, MARTA KUSZYŃSKA i KĘDZIOREK.

10 komentarzy:

  1. Boooże, jak to wszystko ubogo i nieprofesjonalnie wygląda!
    Tragedia!

    Poza ciuchami - bo ciuchy ładne.

    Ja, jak wiesz, wczoraj pracowałam - dziś zamierzam tam uderzyć ;P Dziewczyny jeszcze śpią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pare rzeczy założyłabym na siebie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hello =)
    following each other via gfc, g+ and Instagram?
    xoxo

    http://reviews-and-couponing.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, naprawde jest na o popatrzeć! Niektore naprawde mega stylowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great fashion show
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że coś w organizacji zawiodło i były opóźnienia, powinni bardziej profesjonalnie przygotować taką dużą, cykliczną imprezę. Muszę się kiedyś wybrać na FWP! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku tez mialam byl na fashion week.. Niestety nie udalo mi sie dotrzec ale tobie gratuluje, piekne zdjecia :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Chciałabym kiedyś zobaczyć na żywo, jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym tam być *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam :) W tym roku niektóre kolekcje, które obejrzałam w internecie zrobiły na mnie duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger