Fashion Week Poland - dzień 3 (sobota - 23.04.2016)



Trzeci dzień FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND był najbardziej wyczekiwanym przeze mnie dniem! Z niecierpliwością, już od samego rana 'przebierałam nogami', bo czekałam na ostatni pokaz tego dnia - JACOB BIRGE VISION. Znów postanowiłam jechać nieco później, aby doczekać końcowych pokazów - tego dnia mogłam zostać do końca bez obaw o ostatni autobus - załatwiłam sobie podwózkę, choć w tym wypadku powinnam napisać odwózkę do domu.

Po raz kolejny po dojechaniu na miejsce okazało się, że jest opóźnienie w pokazach, choć tym razem byłam mile zaskoczona - z każdym pokazem opóźnienie się zmniejszało! Pokaz JACOB BIRGE VISION planowo miał rozpocząć się o 22.00, a odbył się (już nie pamiętam dokładnie) z około 30 minutowym opóźnieniem. To bardzo dobry czas, biorąc pod uwagę to, że w poprzednich dniach opóźnienie wynosiło około 3h!

Pokaz na który tak bardzo czekałam (JACOB BIRGE VISION) bardzo mnie rozczarował. Kolekcja była 'bardzo średnia', a pokaz sam w sobie bardzo krótki w porównaniu do innych, a na wybiegu panowało lekkie zamieszanie - po wyjściu zza kulis modelki zostawały na wybiegu, a kiedy wszystkie już tam były i chciałam dokładniej obejrzeć kolekcję i przyjrzeć się każdej - światło zgasło, panował półmrok, na telebimie wyświetlone zostało migające czerwone światło i zewsząd wydobywał się ten 'efektowny dym'. To wszystko złożyło się na to, że pokaz dla mnie nie był przyjemny w odbiorze. Wiem, że taki był jego scenariusz, ale mi on nie przypadł do gustu. Nie byłam zresztą jedyną osobą, która miała taką opinię - dookoła słyszałam rozmowy wychodzących już ludzi z hali, że są rozczarowani.

Ale teraz o dobrych wydarzeniach z tego dnia.

Byłam mile zaskoczona pokazem kolekcji od WALERII TOKARZEWSKIEJ-KARASZEWICZ. Chociaż mile zaskoczona to mało powiedziane! Szczerze przyznam, że nie słyszałam o Niej i jest mi z tego powodu bardzo, bardzo głupio, a potocznie ujęłabym to, że jest mi po prostu 'łyso'. Kolekcja była fantastyczna! Dużo intensywnego różu, w przeRÓŻnych odcieniach, który przechodził czasem w fiolet. Nieco pomarańczu i czerni, a to wszystko połączone z błyskiem i kratą. Naprawdę świetna, spójna kolekcja, nad którą mogłabym się zachwycać i zachwycać! Można rzec, że był to najlepszy pokaz tamtego dnia i uważałam tak, do czasu ...

... aż na wybiegu zobaczyłam pokaz CARLOS GIL - moda na najwyższym poziomie! Oglądając ten pokaz czułam się, jakbym nie była na Fashion Week Poland, a na przykład na Milan Fashion Week! Miał w sobie 'to coś', czego brakuje w pokazach polskich projektantów. Styl, klasa szyk? Nie wiem, ale oglądało mi się go 'INACZEJ' niż inne pokazy. Może nie była to kolekcja, z której założyłabym WSZYSTKO, szczerze przyznam, że spodobało mi się dosłownie kilka rzeczy, ale sam w sobie pokaz był fenomenalny! Proste kroje ubrań przyozdobił materiałami - elementy futra, piękne wzory na materiałach, to strzał w dziesiątkę! Do tego żywe akcenty kolorystyczne w postaci intensywnej czerwieni czy różu - bardzo dobry wybór. Dzięki tym elementom te proste kroje nie są mdłe, a są właśnie warte zapamiętania.


POKAZY 3 dnia FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND:

____________________________


ZWYRD





____________________________



KHATEGAT






____________________________



MIA STILO - AGNIESZKA BRONISŁAWSKA




____________________________


KLAUDIA MARKIEWICZ





____________________________



MALGRAU




____________________________




PIOTR DRZAŁ







____________________________


PTASZEK









____________________________



WALERIA TOKARZEWSKA-KARASZEWICZ






____________________________



CARLOS GIL





____________________________


JACOB BIRGE VISION




Powyższe zdjęcia, prócz pierwszego na samej górze - fot. Pasarella Photography
____________________________


Najlepszy moim zdaniem pokaz - CARLOS GIL.

WALERIA TOKARZEWSKA-KARASZEWICZ również najlepsza, lecz pod innym względem ;)

W ' oko wpadły mi' jeszcze kolekcje MALGRAU oraz KLAUDIA MARKIEWICZ, choć nie są do porównania z dwiema wyżej wymienionymi kolekcjami.

Tytuł rozczarowania wieczoru uzyskał pokaz JACOB BIRGE VISION - moim zdaniem.

Pokaz PTASZEK - przez cały czas zastanawiałam się dlaczego modelki mają buty, a żaden model nie. Być może taki był zamysł, a być może buty dla panów nie dojechały na czas. ;)

P.S

Relacje z poprzednich dni - tutaj:

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND dzień 1

13 komentarzy:

  1. kolekcje całkiem interesujące :) obyło się bez skandalu wokół plotek o bankructwie FW? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skandal był ciągle obecny 'w tle', a brak pieniędzy było widać gołym okiem niestety. Ale z tego co mi wiadomo miasto Łódź rozwiązało umowę z obecnym organizatorem, właśnie dziś rano.

      Usuń
  2. Na pewno super uczestniczyć w takim wydarzeniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcje świetne, ale samo wydarzenie pozostawia wiele do życzenia niestety.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się projekty Walerii Tokarzewskiej - Karaszewicz, piękna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa fotorelacja. Projekty które pokazałaś są bardzo ciekawe, ma się wrażenie jakby patrzyło się na zagraniczny produkt, lub było poza krajem a to świadczy o wysokim poziomie. Nie byłam nigdy w Polsce na takim wydarzeniu, za to dwa razy w Londynie na London Fashion Weekend, więc nie mam możliwości odnieść się do tego jak jest gdzieś indziej. Słyszałam dużo słów krytyki na temat tej imprezy, ale pokazałaś ją od pozytywnej bardzo strony. Mam nadzieję że kiedyś będzie mi dane zobaczyć takie pokazy na żywo w Łodzi :) pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie moda z pokazów jest od zawsze zagadką, high fashion którego jakoś nie rozumiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co kto lubi - ja uwielbiam! ;) Bardzo lubię stylizacje Jess w stylu high fashion - odważna, że nosi to u nas, gdzie moim zdaniem Polska to nieco zamknięty kraj na modę własnie w stylu high fashion ;)

      Usuń
  7. Polska jest naprawde na wysokim poziomie w swiecie mody.
    Zazdroszcze, ze miala okazje zobaczyc na wlasne oczy ;)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, ale nie wykorzystuje tego. Projektantów mamy świetnych, ale społeczeństwo na modę z wybiegów moim zdaniem jest zamknięte ;/

      Usuń

Copyright © 2014 MAGDUIZM , Blogger